Ανάλυση Σύστασης Σώματος

φωτογραφία που παρουσιάζει την υπηρεσία

Ανάλυση Σύστασης Σώματος

Η ανάλυση σύστασης σώματος πραγματοποιείται με την ΤΑΝΙΤΑ MC-780 η οποία χρησιμοποιεί τη τεχνολογία της βιοηλεκτρικής εμπέδησης. Η μέτρηση παρέχει μια ολοκληρωμένη τμηματική ανάλυση του σώματος. Παρέχονται πληροφορίες για το συνολικό βάρος, το συνολικό λίπος, το σπλαχνικό λίπος, τη μυϊκή και την οστική μάζα καθώς και πληροφορίες για τα ενδοκυττάρια και εξωκυττάρια υγρά του σώματος. Επίσης ταυτόχρονα με τη τμηματική ανάλυση πραγματοποιείται και εκτίμηση του βασικού μεταβολισμού. Με την ανάλυση σύστασης σώματος αξιολογείται άριστα η αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος διατροφής ή/και άσκησης.

Πως μπορώ να μετρηθώ;
Η διαδικασία της μέτρησης για τη Τμηματική Ανάλυση Σύστασης Σώματος είναι ιδιαίτερα απλή και σύντομη. Ο εξεταζόμενος ανεβαίνει στην Tanita MC-780 με γυμνά πόδια και χέρια και κρατάει στα χέρια του τις ειδικές χειρολαβές. Ένα ανεπαίσθητο, χαμηλής έντασης ρεύμα διαπερνά για ελάχιστα δευτερόλεπτα το σώμα του εξεταζομένου μέσω των 8 διαφορετικών ηλεκτροδίων (δύο σε κάθε άκρο). Τα αποτελέσματα της μέτρησης εμφανίζονται άμεσα στις οθόνες της συσκευής.

*Κατά τη διάρκεια της μέτρησης ακολουθούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον COVID19.

Διατροφική εκπαίδευση

Διατροφική εκπαίδευση

Η διατροφική εκπαίδευση δεν είναι μια βραχυπρόθεσμη διατροφική παρέμβαση αλλά μια ξεχωριστή και εξατομικευμένη πορεία για το κάθε άτομο. Είναι μια δυναμική κατάσταση η οποία εξελίσσεται και προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε ατόμου και τους στόχους που τίθενται σε κάθε συνεδρία. Οι στόχοι μπορεί να ποικίλουν ανάμεσα στη βελτίωση των διατροφικών επιλογών, στη ρύθμιση του σωματικού βάρος και της σύστασης σώματος καθώς και στη διατήρηση ή ρύθμιση των κλινικών και βιοχημικών δεικτών.

Συμβουλές Διατροφής

Συμβουλές Διατροφής

Ξεκινώντας

  • Ο σωστός προγραμματισμός θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα αποφασιστικό ξεκίνημα.
  • Ακόμα και εάν θεωρήσετε ότι το ξεκίνημα δεν πήγε καλά, σκεφτείτε ότι ήδη έχετε κάνει την αρχή.
  • Συνειδητοποιήστε τη κατάστασή στην οποία βρίσκεται η υγείας σας και αξιολογείστε τους λόγους που θέλετε να τη βελτιώσετε ή και να τη διατηρήσετε.
  • Αποκτήστε κίνητρο και βάλτε ρεαλιστικούς στόχους σε ρεαλιστικούς χρόνους.
  • Συνειδητοποιείστε ότι η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών απαιτεί χρόνο.
  • Ξεχάστε τη ρύθμιση της υγείας και του σωματικούς σας βάρους χωρίς προσπάθεια.
  • Ξεπεράστε το άγχος σας και μην αποθαρρύνεστε αν τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα.

Στο τραπέζι

  • Επιλέξετε ένα όμορφο περιβάλλον για να τρώτε τα γεύματά σας.
  • Ένα καθορισμένο μέρος του σπιτιού ή του γραφείου μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να απολαύσετε πλήρως το φαγητό σας.
  • Να τρώτε πάντα καθισμένοι και ποτέ όρθιοι και βιαστικά.
  • Απολαύστε το φαγητό σας τρώγοντας αργά και μασώντας καλά τη τροφή σας.

Τα γεύματα

  • Προσπαθήστε να τρώτε τα γεύματα σε όσο το δυνατόν πιο καθορισμένη ώρα μπορείτε. Έτσι διαμορφώνετε μια συνήθεια, που σας οδηγεί συστηματικά μέσα στην ημέρα και σε συγκεκριμένες ώρες, να φροντίζετε διατροφικά το σώμα σας.
  • Προσπαθήστε να μην παραλείπετε τα γεύματα σας στη διάρκεια της ημέρας, γιατί η ποσότητα του επόμενου γεύματος μπορεί τελικά να είναι μεγαλύτερη από ότι χρειάζεστε.
  • Προτιμήστε να σερβίρετε τα γεύματα σε μικρό πιάτο και αποκτήστε τη συνήθεια να αφήνετε τα μαχαιροπίρουνα ανάμεσα στις μπουκιές σας.
  • Μάθετε να αξιολογείτε αυτό που τρώτε και να υπολογίζετε μόνοι σας τη ποσότητα του φαγητού με το μάτι.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να γευματίσετε σε εστιατόριο, σχεδιάστε το μενού που θα φάτε πριν μπείτε σε αυτό.
  • Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό στη διάρκεια της ημέρας.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας καλής διατροφικής καθημερινότητας.

Στο τέλος

  • Κάντε τη διατροφή σας να μοιάζει με παιχνίδι που σας διασκεδάζει και δεν σας δημιουργεί επιπλέον άγχος στην ζωής σας.
  • Όταν ρυθμίσετε το σωματικό σας βάρος ή/και όταν ρυθμίσετε την υγεία σας συνολικότερα, μην παρασυρθείτε και αρχίσετε τις συστηματικές παρεκτροπές. Για να διατηρήσετε την ευρυθμία του οργανισμού σας, πρέπει να θυμάστε ότι η καλή διατροφή είναι καθημερινή υπόθεση, η οποία κάποιες φορές δέχεται παρεκτροπές τις οποίες θα πρέπει να απολαμβάνετε χωρίς ενοχές.
  • Εντάξτε την υγιεινή διατροφή στο πρόγραμμα της ζωής σας.
Οι διατροφικές συμβουλές μπορεί να αποτελούν κάποιες γενικές διατροφικές παραδοχές, αλλά ακόμα και αυτές πρέπει να είμαστε πάντα ανοιχτοί να τις τροποποιήσουμε κάτω από τις εκάστοτε συνθήκες, διατηρώντας πάντα την επιστημονική αξιοπιστία και εγκυρότητα.

Προγράμματα Διατροφής

Η δική σας αφοσίωση στις ανάγκες και στους στόχους σας, και η συστηματική παρακολούθηση οδηγεί στην εξατομίκευση ενός προγράμματος διατροφής.

Προγράμματα Διατροφής

Τα προγράμματα διατροφής αποτελούν ένα βασικό εργαλείο στην πορεία της διατροφικής εκπαίδευσης. Μπορούν να υποστηρίξουν φυσιολογικές και κλινικές καταστάσεις και να εξατομικευτούν σύμφωνα με τις υπάρχουσες ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου. Το ιατρικό ιστορικό μαζί με τους κλινικούς και βιοχημικούς δείκτες υγείας, το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας, οι διατροφικές ιδιαιτερότητες και προτιμήσεις αλλά ακόμα και το ωράριο εργασίας και η οικιακή οικονομία αποτελούν βασικούς παράγοντες που λαμβάνονται υπόψιν στην εξατομίκευση ενός προγράμματος.

Τελικός στόχος είναι η προαγωγή της υγείας μέσα από τη θρεπτική ισορροπία καθώς και η ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής του ατόμου στην προετοιμασία ή και επιλογή του κάθε γεύματος.

Φυσιολογικές Καταστάσεις

  • Ρύθμιση σωματικού βάρους
  • Διατροφή στα στάδια της ζωής
    • Εγκυμοσύνη
    • Θηλασμός
    • Παιδιά – Έφηβοι
    • Μέση Ηλικία
    • Τρίτη Ηλικία
  • Διατροφή και Άσκηση

Κλινική διατροφή

  • Παχυσαρκία
  • Καρδιαγγειακά νοσήματα
  • Υπερλιπιδαιμία
  • Υπέρταση
  • Σακχαρώδης Διαβήτης
  • Παθήσεις γαστρεντερικού
  • Ηπατικά νοσήματα
  • Κλινική Διαιτολογία και Άσκηση

Ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής είναι το πρόγραμμα που σας ταιριάζει και θα σας οδηγήσει στην υιοθέτηση διατροφικών συνηθειών οι οποίες μακροπρόθεσμα θα διαφυλάξουν της υγείας σας.

  • λογότυπο γραφικό της διαιτολόγου
  • Βασιλική Καριακλή
  • 210 9702422
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
© 2021 kariakli.gr. All rights reserved.
Κατασκευή Ιστοσελίδας - Φιλοξενία Ιστοσελίδας DAZZLINK